12 Ekim 2012 Cuma

DAL KADINLAR



Dal Kadınlar'ın hikayesi 2007 yılında bir sonbahar günü başladı...
Gümüşlük sahilinde yürüyor taşların arasından kullanabileceğim dalları topluyordum. İçimde tatlı bir heyecan vardı biran önce eve gidip atölyeme kapanıp naturel, Gümüşlük kokan kolyeler tasarlayacaktım.
Tabii önce ahşap atölyesinde çalışmak gerekiyordu. Akın'la birlikte dalları ayırıp temizlemedik, kesdik, zımparaladık... 
Ertesi gün atölyeme kapandım ve çalışmaya başladım; Önce hayal ettiğim taslaklarını hazırladığım kolyeler birer birer oluşmaya başladı,  















Ardından bir figür meydana çıktı
çok heyecanlanmıştım, bu kadını giydirmek ve biraz da süslemek gerekiyordu. 
İştee ilk DalKadın çıktı ortaya...

("Dal Kadınlar" patenti alınmış bir üründür)




ve bir tane daha







Bir süre sonra bunların daha büyüklerini çalışsam nasıl olur diye düşündüm
  ve
Dal Kadın Aksesuarlar çıkmaya başladı








Figürlerle oynarken bir balerin çıktı karşıma
üstelik  rüzgarla birlikte dönüyor adeta bir dans gösterisi sergiliyordu.






Dal Kadın Aksesuarları çok pratik bir şekilde tasarladım. İstediğiniz heryere asabilirsiniz; isterseniz pergolenizden ya da  abajurunuzdan sarkıtabilirsiniz.





Dal Kadınlar hakkında biraz da teknik bilgi vereyim sizlere; Başlarını seramik boncuktan çalışıyorum, akseuarları swarovski ve değerli taşlar kendileri de sizin de bildiğiniz gibi Ege'nin deniz kenarına vuran dallarından oluşuyor......





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder